Friday 14 September 2012

Modalitati de reincarcare online pentru o cartela prepay

Moduri eficiente de reincarcare online

In postul meu anterior v-am prezentat diferitele oferte de prepay ale operatorilor de telefonie mobila din Romania. M-am mai documentat si am fost surprinsa sa aflu ca si in Romania se poate efectua o reincarcare online pentru o cartela prepay In acest articol as vrea sa va prezint avantajele si dezavantajele posibilitatilor de reincarcare online pentru o cartela prepay.

In primul rand as vrea sa clarificam de ce ar alege cineva o reincarcare online pentru o cartela prepay in Romania. Primul motiv ar fi dorinta de a ramane mobil, efectuand reincarcarea pentru cartela prin utilizarea smartphone-ului. Un alt motiv ar fi faptul ca unii oameni locuiesc in zone unde prima posibilitate pentru o reincarcare de cartela prepay este la o distanta prea mare si prefera sa recurga astfel la o reincarcare online. Se mai adauga si oamenii care nu locuiesc in Romania. Ei sunt probabil cei mai atrasi de posibilitatea de reincarcare online pentru o cartela prepay. Cu siguranta ei mai au rude sau prieteni pe care i-ar putea ajuta cu o reincarcare online pentru o cartela prepay.
Pe langa toate acestea, cel mai important lucru la o reincarcare online pentru o cartela prepay in Romania sunt taxele si disponibilitatea. Desigur ca atunci cand efectuezi o reincarcare online pentru cartela ta prepay trebuie sa te astepti la un oarecare comision de transfer. Comisionul standard la o reincarcare online se afla intre 25% si 50%.

Primulprovider de reincarcare online pe care vreau sa-l prezint este Fonmoney

Fonmoney.ro este cel mai nou jucator de pe piata! Primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost designul fresh si distractiv al site-ului lor. Ei transforma reincarcarea online pentru o cartela prepay intr-un lucru foarte simplu. Tot ei sunt si singurii care iti permit o reincarcare de cartela prepay pentru toti operatorii de telefonie mobila: Orange Romania, Vodafone Romania,  si Cosmote Romania.
Fonmoney este si mult mai rentabil decat concurenta sa! Pe cand majoritatea providerilor pretind un comision de pana la 50% pentru o reincarcare online de cartela prepay, la Fonmoney.ro ai doar 10% comision pentru fiecare reincarcare prepay online. De asemenea, la Fonmoney, ai mari sanse sa obtii credit bonus si credit extra pentru fiecare reincarcare de cartela prepay. Fonmoney.ro ofera posibilitatea de a accesa site-ul in diverse limbi, printre care si limba romana. Ei accepta si majoritatea metodelor de plata online, precum paysafe pentru orice reincarcare de cartela prepay.

Pelocul doi in lista mea se afla ezetop 

Ei sunt online de ceva vreme. Pagina lor are un design suficient de simplu pentru a intelege usor ce este de facut la o reincarare online de cartela prepay. Si site-ul lor se poate accesa in 4 limbi diferite, insa nu si in Romana. Valoarea comisionului se afla intre 25% si 40 % pentru fiecare reincarcare. Regula lor insa este: cu cat valoarea de reincarcare este mai mare, cu atat comisionul va fi mai mic la fiecare reincarcare de cartela prepay. Prin intermediul ezetop insa vei putea efectua o reincarcare de cartela prepay doar pentru Vodafone Romania sau Orange Romania. Singurul mod de plata posibil pentru o reincarcare de cartela prepay este printr-un card de credit.

Nu in ultimul rand, poti efectua o reincarcare online cu ajutorul TransferTo 

Si ei exista in lumea virtuala de ceva vreme, iar site-ul lor este poate cel mai simplist din cele trei. Singura limba in care poti efectua o reincarcare, insa, este engleza. Site-ul prezinta adesea si cateva erori. Cand l-am incercat si am gresit numarul de telefon, nu am avut nicio posibilitate de reincarcare a paginii. Nu exista niciun fel de buton pentru a ma intoarce la pagina anterioara si de a anula reincarcarea. La fel ca si la ezetop poti efectua o reincarcare doar pentru o cartela prepay de la Vodafone Romania sau de la Orange Romania. Comisionul pe care si-l rezerva este de la 25% pana la 50%, pentru a-ti putea reincarca o cartela prepay in Romania. Si la ei valoarea comisionului depinde de suma de reincarcare a cartelei prepay.

In concluzie, daca vrei sa faci o reincarcare online pentru cartela taprepay in Romania, cea mai rezonabila varianta pare sa fie Fonmoney.ro pentru Romania, data fiind modalitatea simpla de reincarcare, faptul ca ofera pagina in limba romana, si ca pretind cel mai mic comision pentru fiecare reincarcare de cartela prepay. 

5 comments:

  1. Buna ziua,
    Cei de la Orange nu sunt deloc flexibili cand e vorba de a ajuta clientul fidel de 15 ani (subsemnatul). La fel am primit si eu un email ca raspuns la cererea mea de compensare. Multe bla bla-uri si de fapt tot tu esti de vina.
    Am fost sunat de un numar care imi aparea pe telefon ca fiind Orange, acel “domn” mi-a confirmat datele mele zicand ca face un sondaj de opinie. Dupa cateva zile m-am trezit cu contul de webcare hack-uit si cu o factura de 173 de lei. Nu asta ar fi problema, ci ca numarul de telefon de pe care s-a facut tranzactia era deja dat la Orange spre inchidere. Nimeni de la Orange nu s-a sinchisit sa verifice de ce un numar dat spre inchidere tot incearca zilnic sa tranfere credit. Raspunsul celor de la Orange a fost ca sunt foarte multi abonati si nu pot urmarii toate tranzactiile. La intrebarea mea de ce se poate transfera credit prin webcare fara a avea o confirmare pe SMS sau email, cei de la Orange au dat din umeri (adica nu stiu daca au dat din umeri, nu am avut o convorbire video :) ). Am mai intrebat in stanga si in dreapta daca cineva a avut castig de cauza in lupta cu Orange, toti au raspuns: cu Orange si cu bancile nu trebuie sa te pui ca niciodata, nu o sa castigi. Asa ca pe aceasta cale tin sa va comunic ca am incercat sa inchid si celalalt abomament care il am la ei. Raspunsul a fost ca nu se poate, doar dupa 6 luni deoarece am fost de acord. Am fost de acord, dar inainte sa mi se intample cele de mai sus. Am primit acelasi raspuns: NU SE POATE, DVS ATI FOST “DE VINA”. Asa ca romanule, se pare ca suntem bataia de jos a marilor companii care merg pe premiza ca romanul si-a perdut cheful de a se mai lupta [entru drepturile lui si bineinteles ca lumea nu citeste ce scrie mic (cu font de 2 sau 4) in josul paginii contractului. Asta e… Singura cale de a le da peste nas e sa trecem la concurenta, ceea ce o sa si fac. Scuze pentru eventualele greseli gramaticale, dar sunt un pic deceptionat…. Cu stima, Mihai C

    ReplyDelete
  2. Buna Alexandra,
    ce spui de PPay.ro ? Ca si blogger, am ceva bani din reclame pe Paypal si cand am nevoie sa reincarc cartela de telefon o fac acolo, merge foarte repede si preturile sunt la vedere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recomand si eu Ppay.ro pentru reincarcari prin paypal, sunt de incredere. Am incercat si la despregazduire .ro unde n-au mai vrut sa-mi restituie banii, desi nu puteam sa cumpar de ei ce doream, cica asa e politica firmei si nu fac restituiri. Asa ca s-au descalificat. Incarca.ro sunt ok, dar n-au paypal. Alt site e Qpay. Despre Qpay.ro m-am convins ca fac lucruri necurate dupa ce am citit niste chestii horror despre cel ce detine firma (cu dovezi), scam si phishing. Cel mai bine e sa va deschideti ochii atunci cand platiti prin paypal si sa va informati pe net despre ei. Altfel s-ar putea sa ramaneti cu banii dati si cu buzele umflate.

      Delete
  3. Mai nou a aparut un nou site www.reincarci.ro (nu stiu daca ai auzit de ZebraPay - in orice caz ei au lansat site-ul). Nu iti trebuie cont, platesti direct cu cardul si iti vine foarte repede creditul. A, si sunt si cei mai ieftini, chiar recent au postat un articol in care comparau preturile cu cei mai mari competitori. Si am verificat si eu cateva dintre celelalte site-uri si intr-adevar asa e: http://www.reincarci.ro/blog/prepaid/comparatie-servicii-de-incarcare-online-66.html

    ReplyDelete
  4. Vreau sa incarc cartela cuiva fara sa se stie ca este de la mine. Cum procedez ?

    ReplyDelete